Ajánlott életkor: 10-12 év
Időtartam:
Két tanóra + iskolai interjú + otthoni kutatás az interneten
Időtartam tevékenységenként:
1. Mivel érkezel az iskolába? – 15 perc
2. Mivel érkeznek az osztálytársaid az iskolába? – 30 perc
3. Mekkora a CO2 kibocsátásod? – 20 perc
4. Mekkora az osztálytársaid CO2 kibocsátása? – 25 perc
Műveltségi terület:
- anyanyelv és irodalom, nyelvi kommunikáció
- ember és társadalom
- ember és természet
- földünk és környezetünk
- életvitel és gyakorlati ismeretek
Célok/Várt eredmény:
A diákok megtanulják, hogy az egyes közlekedési módok különböző CO2 kibocsátással járnak; hogy van összefüggés a közlekedés és az éghajlatváltozás között; hogyan használják a különböző közlekedés típusokat; felismerik, mit tehet a fenntarthatóság érdekében a közlekedésben.