Hogyan közlekedem a mindennapokban?

Pedagógusoldal

Ajánlott életkor: 8 – 12 év

Időtartam: 175 perc

Időtartam tevékenységenként:
1. Térképrajzoló – 20 perc
2. Hogyan utazhatunk?
A) 30 perc – házi feladat, 30 perc – közös munka
B) 20 perc
3. 3. Mivel közlekedhetek? – 45 perc
4. CO2 lábnyom – 30 perc

Műveltségi terület:

  • ember és természet
  • földünk és környezetünk
  • matematika

Célok/Várt eredmény:
A kutatás végére minden diák:

  • El tudja mondani az általuk rendszeresen használt közlekedési formákat.
  • Alternatív közlekedési módokat tud mondani ugyanarra az útvonalra.
  • Megtervez és végrehajt egy adatgyűjtéses felmérést.
  • Adatokat használ a közlekedési típusok hatásának kiértékeléséhez.
  • Szempontokat használ a közlekedési eszközök megválasztásánál.
  • Elmagyarázza, miért választunk a közlekedési típusok közül.
  • Elmagyarázza a különbséget a pozitív és negatív következmények közötti különbséget.

Jó munkát és szórakozást kívánunk a feladatokhoz, és örömmel veszünk minden visszajelzést!
Amennyiben hasznosnak tartja munkánkat, kérjük támogassa a Magosfa alapítványt.

E-mail címünk: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

There isn’t a Planet B! - CSO-LA/2017/388-137 A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával valósul meg.

Ez a weboldal az Európai Unió pénzügyi támogatásával újult meg. Ennek a weboldalnak a tartalma kizárólag a Magosfa Alapítvány felelőssége és semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió álláspontját tükrözőnek.

Eredeti program támogatója

Az Európai Bizottság támogatást nyújtott ennek a projektnek a költségeihez.

Ez a kiadvány (weboldal) a szerző nézeteit tükrözi, és az Európai Bizottság nem tehető felelőssé az abban foglaltak bárminemű felhasználásért.

MigaProject.eu - 2020