Mivel utazunk nyaralni?

Összegzés

Megterveztél egy környezetbarát nyaralást. De valójában mennyi ember megy ilyen fajta nyaralásra? Ha maradt még időd, csinálhatsz egy ökotudatos kampányt.
Tervezz meg egy posztert, amin rajzzal és egy szlogennel bemutatod a nyaralási ajánlatodat. A Greenpeace-nek és a WWF-nek jó példái vannak erre. A szlogenek elősegítik, hogy az emberek emlékezzenek a cégre.  A 'Just do it' szlogenről felismerjük a Nike-t, a Coca cola-t pedig 'Az igazi'-ról.

Étel-Ital

Jó munkát és szórakozást kívánunk a feladatokhoz, és örömmel veszünk minden visszajelzést!
Amennyiben hasznosnak tartja munkánkat, kérjük támogassa a Magosfa alapítványt.

E-mail címünk: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

There isn’t a Planet B! - CSO-LA/2017/388-137 A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával valósul meg.

Ez a weboldal az Európai Unió pénzügyi támogatásával újult meg. Ennek a weboldalnak a tartalma kizárólag a Magosfa Alapítvány felelőssége és semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió álláspontját tükrözőnek.

Eredeti program támogatója

Az Európai Bizottság támogatást nyújtott ennek a projektnek a költségeihez.

Ez a kiadvány (weboldal) a szerző nézeteit tükrözi, és az Európai Bizottság nem tehető felelőssé az abban foglaltak bárminemű felhasználásért.

MigaProject.eu - 2020